Sniega un apledojuma dēļ apgrūtināta braukšana visā Latvijā

1 month ago 161
ARTICLE AD BOX

Sniegotos ceļa posmus tīra un kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistītas 112 "Latvijas autoceļu uzturētāja" ziemas dienesta tehnikas vienības. 

Apgrūtināti braukšanas apstākļi uz valsts galvenajiem autoceļiem ir:

•    Tallinas šoseja (A1) visā posmā;
•    Vidzemes šoseja (A2)  visā posmā;
•    Valmieras šoseja (A3) visā posmā;
•    Rīgas apvedceļš (Baltezers-Saulkalne) (A4) visā posmā;
•    Rīgas apvedceļš (Salaspils-Babīte) (A5) visā posmā;
•    Daugavpils šosejas (A6) visā posmā;
•    Bauskas šoseja (A7) visā posmā;
•    Jelgavas šoseja (A8) visā posmā;
•    Liepājas šoseja (A9) visā posmā;
•    Ventspils šoseja (A10) visā posmā;
•    Liepāja–Lietuvas robeža (Rucava) (A11) visā posmā;
•    Rēzeknes šoseja (A12) visā posmā;
•    Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) visā posmā;
•    Daugavpils apvedceļš (A14) visā posmā;
•    Rēzeknes apvedceļš (A15) visā posmā;
•    Tīnūži–Koknese (P80) visā posmā.

Uz reģionālajiem autoceļiem apgrūtināta braukšana ir visā Latvijā. 

Ziemā uz ceļa var būt gan sniegs, gan apledojums. Snigšanas laikā uz galvenajiem autoceļiem drīkst būt 6 cm sniega, uz mazāk noslogotajiem asfaltētajiem ceļiem – līdz pat 10 cm. Lai cik rūpīgi strādātu, autoceļu uzturētājs nevar novērst ziemu pavisam.

Autovadītājiem ir jābūt īpaši uzmanīgiem, izvēloties autoceļa seguma stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu un ievērojot drošu distanci ar priekšā braucošajiem transportlīdzekļiem. 

Par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem novērojumiem var informēt VSIA "Latvijas Valsts ceļi", zvanot pa diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī uzņēmuma kontos sociālās saziņas tīklos.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Read Entire Article