Jelgavā naudas ielu rekonstrukcijai nepietiek, lāpīs bedrītes par 300 tūkstošiem eiro

4 months ago 281
ARTICLE AD BOX

Šodien, 18:25

Autori: Zemgales reģionālā televīzija

Jelgavā šajās dienās tiek lāpītas bedres uz ielām, strādnieki redzami vairākās vietās pilsētā. Šim darbam tiek izmantots aukstais asfalts, kas ir plastiskāks un strādā līdzīgi kā plastilīns.

"Ir divu veidu tehnoloģijas – ir pilnā un nepilnā asfaltēšanas tehnoloģija un bedrīšu remonts ar nepilno tehnoloģiju. Tas tiek darīts tā, ka bedrīte tiek izslaucīta no netīrumiem, gružiem, un tad šajā bedrīte tiek likts aukstais asfalts. Viena tonna aukstā asfalta iestrādāšana maksā 270 eiro un tas nozīmē, ka viena kvadrātmetra salāpīšana maksā apmēram 27 eiro," pastāstīja Jelgavas pašvaldības iestādes "Pilsētsaimniecība" pārstāve Līga Brūvere.

Cik ilgi šāds segums turēsies, neesot nosakāms – ceļš var palikt līdzens vairākus gadus, bet var arī tikai dažas dienas.

Jelgavā piecas ielas novērtētas kā kritiskā stāvoklī esošas. Vēl 20 asfaltbetona seguma ielām būtu jāveic bedrīšu lāpīšana.

"Ikdienā mēs veicam apsekošanu, mūsu ielu ekspluatācijas inženieris katru dienu izbrauc ielas. Miera ielā šobrīd situācija ir visbedrainākā, tāpēc arī bedres tiek katru dienu labotas, lai nodrošinātu drošu satiksmes kustību," skaidroja Jelgavas pašvaldības iestādes "Pilsētsaimniecība" vadītāja vietniece Sandra Liepiņa.

Pašvaldībā norāda – primāri lāpa tranzītielas, mazāk svarīgās – vēlāk. Naudas visu ielu remontiem šogad nav.

"Pagājušajā gadā kopumā tieši uz ielu asfaltbetona seguma bedrīšu remontu tika izlietoti 316 800 eiro. Šobrīd vēl pašvaldības budžets nav apstiprināts, bet mēs esam ieplānojuši līdzīgu apjomu 300 tūkstošu apmērā," pavēstīja Liepiņa.

Bedres Jelgavas ielās

Bedres Jelgavas ielās

Foto: Zemgales Reģionālā televīzija

Foto: Zemgales Reģionālā televīzija

Foto: Zemgales Reģionālā televīzija

Foto: Zemgales Reģionālā televīzija


Bedrainie Jelgavas ceļi satrauc arī vietējos iedzīvotājus.

Jelgavas iedzīvotājs Andrejs: Diezgan slikts, sevišķi centrā caur tiltiem slikts ceļš un apvedceļš. Puse ir sataisīta diezgan labi, bet pārējais diezgan sliktā stāvoklī.

Jelgavas iedzīvotāja Ilze: Es domāju, ka tas viss ietekmē mašīnas ritošo daļu, noteikti būs jāremontē un, protams, ka ir bīstami sevišķi slidenā laikā pārvietoties pa šādām ielām.


Autoservisos darbu netrūkst, ik dienas kāds ierodas, lai labotu bojātās riepas.

"Bedres visbiežāk nodara bojājumus mašīnu ritošajai daļai, bet visbiežāk tās ir riepas un diski," sacīja autoservisa "Auto fans" veikala vadītājs Ronalds Rīders.

Jelgavas valstspilsētā dzīvo aptuveni 56 tūkstoši iedzīvotāju. Tajā ir 365 ielas 270 kilometru garumā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Read Entire Article