Braukšanas apstākļi uzlabojas, bet sarežģīti tie joprojām ap Jelgavu, Ventspili un Siguldu

1 month ago 174
ARTICLE AD BOX

LVC mājaslapā kartē šie posmi ir atzīmēti ar sarkanu, un, dodoties šajos virzienos, braucieniem jāplāno ievērojams papildu laiks.

Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, patlaban strādā 143 ziemas dienesta tehnikas vienības.

Uz valsts galvenajiem autoceļiem ļoti apgrūtināti braukšanas apstākļi ir: 
•    Vidzemes šosejas (A2) posmā Vangaži-Līgatne;
•    Valmieras šosejas (A3) posmā Murjāņi-Braslas tilts;
•    Jelgavas šosejas (A8) posmā Olaine-Meitene;
•    Liepājas šosejas 9A9) posmā Kalnciems-Apšupes krustojums;
•    Ventspils šosejas (A10) posmā Usma-Ventspils.

Uz reģionālajiem autoceļiem ļoti apgrūtināta pārvietošanās pa valsts autoceļiem ir Rīgas un Jelgavas apkārtnēs, uz vietējiem – Limbažu apkārtnē.

⚠️Pēcpusdienā ⏰16.30 braukšanas apstākļi daļā valsts uzlabojas, ļoti apgrūtināti tie joprojām ir ap Jelgavu, Ventspili, Siguldu. Dodoties šajos virzienos, jāplāno papildu laiks ceļā. Lai uzlabotu braukšanu, strādā 143 ziemas dienesta tehn. vienības👉 https://t.co/bFAHgQiJnX pic.twitter.com/74ZFOXvuOQ

— Latvijas Valsts ceļi (@LVceli) January 16, 2024

Uzturēšanas darbi tiek veikti prioritārā secībā, vispirms tiek notīrīti noslogotākie valsts galvenie autoceļi. Pēc snigšanas beigām pilnībā ceļus attīra no sniega trīs līdz 24 stundu laikā. Savukārt ceļi ar grants segumu tiek uzturēti ar piebraukta sniega kārtu. 

Autovadītājiem ir jābūt īpaši uzmanīgiem, izvēloties autoceļa seguma stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu un ievērojot drošu distanci ar priekšā braucošajiem transportlīdzekļiem.

Par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem novērojumiem var informēt LVC, zvanot pa diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī uzņēmuma kontos sociālās saziņas tīklos.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Read Entire Article