ARTICLE AD BOX
Ziņas vieglajā valodā 5. augustā
Cīnīsies par bronzu
Latvijas 3x3 basketbolisti cīnīsies par bronzas medaļām.
Latvijai neizdevās uzvarēt Francijas izlasi.
Latvijas zaudēja ar 14: 21.
Cīņā par bronzas medaļām Latvijas pretinieki būs Lietuvas 3x3 basketbolisti.
Bronzas medaļu spēle notiks pus vienpadsmitos vakarā.
Par zelta medaļām cīnīsies Francija un Nīderlande.
Pirmais pašmāju ražojums
Nacionālie bruņotie spēki šodien saņēma pirmo Latvijā ražoto "Patria" bruņumašīnu.
Pirmā Latvijas "Patria" ir apliecinājums sabiedrībai, ka aizsardzība ir valsts prioritāte, svinīgajā ceremonijā uzsvēra amatpersonas.
Bruņumašīnu saņēma 3. Latgales brigādes zemessargi.
Bruņumašīnas izgatavo Valmierā.
Paredzēts izgatavot 30 bruņumašīnas gadā.
Svinīga ceremonija par godu pirmās Latvijā ražotās "Patria" 6x6 bruņumašīnas nodošanai NBS Foto: LETA, Evija Trifanova
Palielinās kara nodokli
Ukrainā jau septembrī var pietrūkt naudas armijas uzturēšanai.
Tādēļ Ukrainā plāno palielināt nodokļus.
Valdība grib būtiski palielināt tā dēvēto kara nodokli.
Par nodokļu celšanu un izmaiņām šī gada budžetā lemj Ukrainas parlaments.
Daļa ukraiņu dzīvo ļoti smagos apstākļos.
Ļoti grūti ir tiem, kas karā ir palikuši bez mājām.
Arī uzņēmēji nav gatavi nodokļu paaugstināšanai.
Kurš uzbruks pirmais?
Irāna uzbruks Izraēlai.
Par to brīdina Amerikas Savienotās Valstis.
Tikmēr Izraēlas valdība pieļauj pirmā dot triecienu Irānai.
Tas notiks, ja Izraēlas izlūki ziņos par konkrētu Irānas uzbrukuma plānu.
Amerikas Savienotās Valstis ir nosūtījušas savus kara kuģus un iznīcinātājus uz Tuvajiem Austrumiem.
Vismaz 1,5 miljons eiro
Rīgā vētras seku likvidācija izmaksās vismaz pusotru miljonu eiro, bet kopējo summu dome vēl nemaz neprognozē.
Pusmiljons eiro vajadzīgs vētrā cietušo skolu un bērnudārzu remontam pirms mācību gada sākuma.
Atbildīgie dienesti prognozē, ka vētras seku likvidēšanai vajadzēs vēl vismaz mēnesi.
Jūrmalas vadība sarēķinājusi vairāk nekā 11 miljonus eiro vētras seku novēršanai.
Savukārt daudz cietusī Jelgava zaudējumu aprēķinus pagaidām neatklāj
Vētrā sagāztie koki nonāks malkas tirgū
Vētras dēļ no mežiem izvācamā koksne varētu veidot ap 2% no kopējās mežizstrādes apjoma gadā.
Liela daļa šo koku nonāks malkas tirgū, bet cenas tas būtiski neietekmēs, vērtē Latvijas Kokrūpniecības federācijā.
Kopumā vētrā nogāzto koku apjoms mežaudzēs nav tik liels, lai radītu izmaiņas tirgū
Jauniešu intereses pāri visam
"Ghetto Games" drīkst rīkot sacensības Grīziņkalna parkā.
Apgabaltiesa atcēla pagaidu liegumu.
Tiesāšanās notika, jo apkaimes iedzīvotāji sūdzējās par troksni.
Kļūda rakstā?
Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!
Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!