Svētdien no rīta apgrūtināta braukšana visā Latvijā, izņemot Liepājas apkārtni

2 months ago 298
ARTICLE AD BOX

Sniegotos ceļa posmus tīra un kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistītas 135 valsts AS "Latvijas autoceļu uzturētājs" ziemas dienesta tehnikas vienības.

Apgrūtināti braukšanas apstākļi uz valsts galvenajiem autoceļiem ir:

  • Tallinas šoseja (A1) visa maršruta garumā;
  • Vidzemes šoseja (A2)  visa maršruta garumā;
  • Valmieras šoseja (A3) visa maršruta garumā;
  • Rīgas apvedceļš (Baltezers–Saulkalne) (A4) visa maršruta garumā;
  • Rīgas apvedceļš (Salaspils–Babīte) (A5) visa maršruta garumā;
  • Daugavpils šosejas (A6) visa maršruta garumā;
  • Bauskas šoseja (A7) visa maršruta garumā;
  • Jelgavas šoseja (A8) visa maršruta garumā;
  • Liepājas šoseja (A9) no Rīgas līdz Kalvenei;
  • Ventspils šoseja (A10) visa maršruta garumā;
  • Rēzeknes šoseja (A12) visa maršruta garumā;
  • šoseja Grebņeva–Medumi (A13) visa maršruta garumā;
  • Daugavpils apvedceļš (A14) visa maršruta garumā;
  • Rēzeknes apvedceļš (A15) visa maršruta garumā;
  • šoseja Tīnūži–Koknese (P80) visa maršruta garumā.

Uz reģionālajiem autoceļiem apgrūtināta braukšana ir visā Latvijā, izņemot Liepājas apkārtni.

LVC atgādina, ka autovadītājiem jābūt īpaši uzmanīgiem, izvēloties autoceļa seguma stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu un ievērojot piesardzīgu distanci. Uz ceļiem var veidoties tā saucamais melnais ledus, kas ir neredzams, un autovadītājs to sajūt tikai sākot veikt manevrus ar mašīnu – bremzējot, manevrējot ar stūri un pedāļiem.

Par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem novērojumiem LVC aicina informēt LVC, zvanot pa diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī uzņēmuma kontos sociālās saziņas tīklos "Twitter"un "Facebook".

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Read Entire Article