ARTICLE AD BOX
Lai gan Rīgas dome turpina strādāt pie veloinfrastruktūras veidošanas un uzlabošanas, tomēr pilsētas satiksmes jautājumu risināšanā lielāks uzsvars jāliek uz sabiedrisko transportu, norādīja Ķirsis.
"Rīga nav tikai Rīga – apmēram 100 000 automašīnu katru dienu no rītiem iebrauc Rīgā, vakarā izbrauc ārā. Un diez vai varam Olaines, Jelgavas vai Siguldas iedzīvotājus uzsēdināt uz velo," sacīja vicemērs.
Tāpēc esot jādomā par simbiozi ar sabiedrisko transportu, tostarp, lai būtu ērti pārsēsties uz "Pasažieru vilciena" transportu un lai pilsētā būtu vienota biļete.
Gadiem diskutēts, bet aizvien nav īstenots "park & ride" princips, kas paredz iespēju autovadītājiem atstāt savu mašīnu sabiedriskā transporta mezglu tuvumā un tālāk pilsētā izmantot to, nevis automašīnu.
Ķirsis gan norādīja, ka šādām "park & ride" vietām nevajadzētu atrasties pašā pilsētā, bet gan pie Rīgas robežas. Un šādā gadījumā tās būtu jāveido Pierīgas pašvaldībām, kuras pašas necieš no šīs satiksmes problēmas.
"Problēma atrodas Rīgā, bet risinājums atrodas ārpus Rīgas," piebilda domnieks.
Vienlaikus viņš cer, ka "park & ride" principu varētu īstenot "Pasažieru vilciens" vai "Latvijas dzelzceļš", stāvlaukumus veidojot pie dzelzceļa stacijām. "Tas jau pēc būtības ir viņu klients," sacīja Ķirsis.
Lai mudinātu iedzīvotājus Rīgā vairāk izmantot sabiedrisko transportu, dome plāno nākt klajā ar jaunu "Rīgas satiksmes" mēnešbiļešu cenu politiku.
Kļūda rakstā?
Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!
Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!