Brīdina par apgrūtinātu braukšanu daudzviet Latvijā; avārijas vietā uz Tallinas šosejas joprojām braukšana pa vienu joslu

1 year ago 1316
ARTICLE AD BOX

Uz valsts galvenajiem autoceļiem apgrūtināta braukšana ir:

•    Tallinas šoseja (A1) visa maršruta garumā;
•    Vidzemes šoseja (A2) posmā Rīga – Vangaži un Cēsis – Rauna;
•    Valmieras šoseja (A3) posmā Strenči – Valka;
•    Rīgas apvedceļš (Baltezers-Saulkalne) (A4) visa maršruta garumā;
•    Rīgas apvedceļš (Salaspils-Babīte) (A5) visa maršruta garumā;
•    Daugavpils šosejas (A6) posmā Aizkraukle – Paternieki;
•    Bauskas šoseja (A7) posmā Rīga – Grenctāle;
•    Jelgavas šoseja (A8) posmā Rīga – Olaine;
•    Liepājas šoseja (A9) posmā Apšupes krustojums – Annenieki un Blīdene – Skrunda;
•    Ventspils šoseja (A10) posmā Rīga – Usma;
•    Rēzeknes šoseja (A12) visa maršruta garumā;
•    šoseja Grebņeva-Medumi (A13) posmā Rušenica – Bērzgale;
•    Daugavpils apvedceļš (A14) visa maršruta garumā;
•    Rēzeknes apvedceļš (A15) visa maršruta garumā;

Uz reģionālajiem autoceļiem apgrūtināta braukšana ir Talsu, Saldus, Ogres, Limbažu, Cēsu, Valkas, Alūksnes, Gulbenes, Madonas, Jēkabpils, Preiļu, Krāslavas un Daugavpils apkaimē.

LVC karte liecina, ka joprojām Tallinas šosejas 100. līdz 101. kilometrā avārijas dēļ braukšana ir pa vienu joslu. Avārijā cieta Igaunijas transporta kompānijas "MK autobuss" autobuss, un no 48 cilvēkiem 26 guva traumas. Avarējušajā autobusā bija Ukrainas karavīri.

Autovadītājiem ir jābūt īpaši uzmanīgiem, izvēloties autoceļa seguma stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu un ievērojot drošu distanci. 

Par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem novērojumiem aicinām informēt aicinām informēt LVC, zvanot pa diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī uzņēmuma kontos sociālās saziņas tīklos "Twitter" un "Facebook".

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Read Entire Article